Kharma loves me

Star pa abbot kinney road (typ). Ligger 5-6 blocks fran Venice Beach. Hela dagen har jag druckit vatten och smsat fram o tillbaka till sverige for att jag snart har slut pa pengar (min planbok blev stulen as you know). Gjorde mig inte pa bra humor direkt, ett sms 3kronor, mitt pissiga hostel jag bodde pa gav inte tillbaka min deposit pa fem dollar eftersom jag checkade ut 30 min forsent blabla. Jag bestemmer mig for att typ strunta i allt o ga ner till beachen o laesa och vaenta in kvallen. Gar forbi abbot kinney blvd och det aer en fet festival pa g daer. Haha. Sa jag gar dit, far mat gratis, dricka gratis, treffar ett gang bikinitjejer som jobbade pa stallet och var allment trevliga mot mig i 10 min.
Alldeles nyss dock, en snubbe satter sig bredvid mig, fragar var han kopte maten han at. Ialf, darifran och en timme senare sa har vi jamfort uppvaxt sverige vs usa, talat om att klubba o att ga ut, om konst o blabla. Han ger mig en egentillverkad flojt innan vi skiljs at och wishes me good luck. Aah, det haer gjorde min dag.
Atm star jag vid ett Clear-booth. Mobilt bredband och lanar deras laptop! Tack. Har inte mkt att leva pa men fan, nu naer jag inte har nagra pengar, nu far jag allt gratis. Ah. Bra dag.
Det aer 84 farenheit haer vid stranden just nu btw. Supervarmt for att vara nere vid havet. Gottans.
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0