En dos dagbok.

Oh giz! Forstar att det suger att laesa den haer lilla reseskildringen utan bilder. What to do, what to do? Blir ett fett facebookalbum tids nog tror jag, hjalp, vandas redan nu. Som att skriva en 2 timmars uppsats.

Men ni daer hemma, jag har fatt mitt kort nu! Truly awesome ska ni veta. Jag vet precis hur de nyrika ryssarna kanner sig naer de pekar pa en lyxyacht och viftar med kortet. Jag pekar pa footlong - chicken teriaky visserligen, men kanslan; obeskrivlig! Det var i mandags jag haemtade mitt efterlangtade svartgula, och den dagen bestod av diverse "on card" kop och en hel del lasning. Vadret borjade bli kasst typ i mandags sa jag har last en hel del, inte mig emot, aelskar att laesa!


Ryss med ett kredikort

I tisdags sa begav jag mig in mot Santa Monica for att ladda mitt amerikanska kontantkort  och med ett litet litet hopp om att fa ga in i en superkandis igen. Gosh, mina ogon letar hela tiden. Fast mest efter bilar om jag skall vara aerlig, trottnar aldrig. Haha, det har Emma och Josefine fatt uppleva kan jag ju saga. De aer vael bilproffs snart om de fortsatter att umgas med mig :P Den dagen vi sag Adam Sandler sag vi aven en fet bilkombo.; en svart Bentley Continental GT (med diverse dyra mulliner tillagg) parkerad bredvid en Cremevit Rolls Royce Phantom, upp med kameran och langsamt langsamt glider en Bentley Azure forbi. Adam Sandler var overflodig, den synen gjorde min dag. Eeeehh, juste, tisdag! Ja jag gick in till S.M  och laddade mitt kort men jag fick aven ett sms fran Johannes, Max och Sebastian, tre tyskar som jag treffade i San Francisco. De hade efter en tur i Vegas och San Diego kommit till L.A och visste att jag var haer. De ville se Santa Monica sa jag satte mig pa Starbucks och vaentade in de tre herrarna. Sjukt nice aer de allihopa, verkligen, sa jag spenderade dagen med dom, shoppandes langs med Third Street Promenade. De stod for shoppandet dock, sparar mig till N.Y fran och med nu. Senare, typ kl 11 pa kvallen mottes vi upp igen for att ta nagra ol pa "the other room", en bar nara mitt hostel. Allt som allt sa var det en mycket trevlig dag och jag tror sakert att jag treffar de haer tyskarna igen. Antingen i Tyskland hos dom eller sa kmr de upp till sverige och halsar pa mig en vacker dag :)

tze germans!

Idag (onsdag) var en lazy dag. Jag, Emma o Josefine kom ivag kl 2 for att aka till Melrose Ave och ga langs den. Josefine har dock blivit sjuk, kanske halsfluss :S, sa de vande efter en timme och akte hemmot igen. Jag promenerade pa on my own istallet och blev kar i denna aveny. Sa jakla sweet gata verkligen, finns massvis med orginella och genuina affarer att ga i, proppat med allt det goda! Jag var ganska trott dock sa gick mest o tittade in i affarerna atandes en enorm burrito och planerade en framtida heldag pa den haer gatan. Vara daer klockan 10 och sen ga hela avenyn ned enda till Rodeo Drive och avsluta med en snordyr glass eller natt (rodeo drive aer typ det lyxigaste stallet jag har sett i hela mitt liv sa daerfor aer nog glassen snordyr daer).

Paul Smith pa Melrose Ave

Okej det var det. Kanske Six Flags imorgon om inte Josefine avlider inatt (skoja) men ah, hon maste vara frisk nog for att palla. We'll see. Framtida planer aer annars att dra till New Orleans pa lordag lr sondag och sen Vegas i slutet av nesta vecka och sen ivag mot Miami for att ta mig uppat langs med ostkusten. Wey, blir fett :)

Peace


Okej, har lagt upp bilder men det aer sa buggigt sa vet inte om de syns, gor de det? Isafall skall ni fa mer! Ge mig lite kommentarer for bovelen, 25 pers om dagen naer jag annonserar pa facebook. Saeg hej :D

Kommentarer
Postat av: Anna Ernemar

Hej Johan!

Fan vad kul det är att läsa din blogg! Jag blir skitsugen på att åka över jag med...

Insåg att jag fan aldrig har lämnat en kommentar, och att du inte har en aning om att jag följer din blogg. Men nu vet du!

Ha det gött!

2010-10-14 @ 12:18:00
URL: http://annaochapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0