Vermont made me who I am!

Slutkord, igen. Haft en awesome dag! Vaknade och insag att det serveras gratis frukost haer. Sjukt sweet. Kopte en one way till tijuana den 16e november imorse ocksa. Lar ju inte handa att jag tar den biljetten, men whatever. Gav mig ut pa aventyr kl 11 AM ca. Dirrade ned till point place market pa en gang. Det aer typ must see nr 1 haer i Seattle. Enligt alla guidebocker iald. Det var ballt faktiskt, typ 3-4 kvarter langs med hamnen fulla med diverse gaturkok, fiskmarknader, kinesiska sma affarer med konstiga lukter, hippie stand, hantverksgrejer...typ allt man kan tanka sig. Det luktade sa oerhort gott overallt och.....och det som hande nu var att en snubbe som jag hangde med lite idag berattade typ halva sin livshistoria for mig och alla sina varderingar och om hur han blev miljonar och hur mycket han alksar delstaten Vermont. Den perfekta utopin enligt honom. Det haer aer helt sant, sa jag har suttit en timme och snackat med honom nu och har varit oformogen att skriva om dagens strapatser. Jag skriver imorgonbitti istallet for jag aer som sagt slutkord och maste sova nu :P

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0