Part 2.

Hujeda mig, nu aer jag trott igen. Men som den palitliga sonen och vannen jag aer sa ger jag eder nu del tva av lordagen.

Jag checkade in kl 8.30 pm, fastnade framfor amerikanska tv shows till typ 10.30, lamnade rummet med planen att bli full och kanna pa Seattles uteliv. Dott! ). Sa jag gick runt daer meAlltsa helt dott. Det var fredag och jag sag fler manniskor ute pa onsdagen nar jag forst anlande liksom (nog for att onsdag aer lill-lordagd en besviken what-the-fuck min, stannade folk lite haer och var och fragade efter bra utestellen. Det slutade med att jag gick in pa Hard Rock Cafe och bestellde en ol. En valdigt god sadan. Stack sedan till ett annat stelle som hade en pagande dansshow. Tillbaks till HRC, ut igen. Jag forventade mig inget eftersom det var sa dott sa jag gick fram till nasta random personer for att fa ytterligare tips om stallen. De haer personerna var Jason, Tim och Jonathan. Sjukt balla o trevliga killar som var sugna pa aventyr o treffa nya manniskor. En svensk i Seattle, med en tysk mamma, svensk pappa och fodd i Colombia med en troja det star Japan pa; de tyckte att det var exciting! De ville ha tag i cigaretter och fragade om jag ville joina eftersom jag var sjalv. Sjalvklart!

Race genom seattle med dessa dudes, Tim som korde spelade musiken som han och hans band hade gjort. De var grymma, de spelade massa annan awesome musik ocksa for den delen. Naer de hade fatt sitt nikotin sa parkerade vi igen, de hade tva flaskor sprit i bilen o nagra muggar sa medan vi ventade pa tva av deras kompisar sa stod vi daer och shotade J.D och Absolut och jag berattade om absoluts svenska gener. Stacey och Ruth-Anne joinade sen, mkt trevliga aven de. Vi gick in pa nagot stalle men lamnade dirr, gick till nasta daer Jason bjod hela ganget pa drinkar o ol. Vi satt daer o snackade, jag korde fem snabba med dom, haha. Vi dansade massa, pratade om Sverige, om Obama, om Seattle, klubben stangde. Vi gick runt pa stan, de var fortfarande party sa vi bastemde oss for att vi skulle utnyttja mitt hotelrum till max och hanga daer. So we did, vi satt daer och snackade allihopa, vi var lagmelda faktiskt. Inget tjo o tjim. Anda kommer en vakt och meddelar om ett disturbance complain. Jaja, vi fortsatte som vi gjort innan och inga fler complains. Jonathan madde illa och de gick hem. That's it.

Bilder pa allting kommer ikvall forhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Erik

mamma och pappa läser bloggen, tänk på vad du skriver.

2010-08-29 @ 23:38:45
Postat av: Johan

Tont

2010-08-31 @ 03:43:47
Postat av: Johan

Tont

2010-08-31 @ 03:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0