Hey guys! This is Joe, he's from sweeeeden!

So here's what happened: Jag startar dagen med en urladdad mobil och en missad frukost. Sucks, sen naer det var dags att boka ytterligare en natt pa tourtois hostel sa gick inte det eftersom de var bokade till 100%. Hepp, tankte jag och gick in pa hostelworld och hostels.com for att checka de andra hostelen. Alla var fullbokade over helgen, precis alla! Enligt de haer hemsidorna da. Jag fick senare lara mig att det aer mkt mojligt att det fortfarande finns rum pa dessa hotel o hostel anyways eftersom hostelworld o hostels.com bara har ett visst antal rum som de kan visa, sen finns det oftast ytterligare rum som inte visas pa sidorna. Haha men det tanker jag bara ignorera from now on for jag gjorde inget annat an bokade ett hotelrum for natten pa 6th avenue Inn.  Jag raknade lite pa vad det haer hotelrummet var vart, here's some: 3000 jenka tuggumin, 500 paket nudlar, 30 par kalsonger pa dressman eller 8st bjorn borg kallingar, 20 kebabpizzor, 150st cheeze, 88,2 kaffekoppar pa claras och massa andra varda grejer. Hoho. Jaja, lesson learned ialf.

Det tog mig en hel del av velande fram och tillbaka mellan hostels och hotell runt i stan, mellan hostels och hotell pa diverse hemsidor sa det slutade med att jag inte gjorde nogonting igar pa dagen. Massa promenad typ, promenad med en starbucksmugg i handen. Kopte tre st igar, haha. I alksar kanslan av att smelta och kanna sig som en local. Ga med snabba bestemda steg, med blicken fast i fjarran och en kaffe to go i handen. Jag hittar ratt val downtown nu you know *stolt*. Nar jag val hade bastemt mig for hotellet sa tog jag det sakra fore det osakra och gick till den dar fina fontanen igen. Det aer verkligen nice, fint och harmoniskt daer :)

Ohm...det haer inlagget blev langt inser jag. vet inte hur man skriver korta inlagg, men jag maste sluta nu och jag har inte ens borjat med det jag helst vill saga. Jag hade en riktigt javla awesome natt inatt ialf! Haha. Gratis barrunda, shotandes J.D och Absolut pa en parkinglot irrfarder runt i seattle efter cigaretter, awesome musik, forsta make out med amerikanska (lol) o efterfest. Alllt thanks to Jason, Tim och Jonathan. right, part 2. kommer sen. Nu aer jag hungrig. Hejs!


Kommentarer
Postat av: sanna

I know, det ar livet att kanna sig som en local, snabba bestamda steg, man gar fore alla andra nar man vantar pa overgangsstallet for man ser nar det blir rott for bilarna, kaffet i handen, iPodlurarna i. jag fick till och med beskriva vagen for en en gang. win

2010-08-28 @ 22:48:30
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/
Postat av: ME

Haha, sa awesome :D Alltsa jag blir avis pa dig som bott i L.A tre hela manader! Skulle sa badly vilja gora detsamma nagon gang. Seattle, LA, wherever! :D

2010-08-29 @ 03:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0