Excusez moi

Det ar kul att lasa sina inlagg i efterhand. Jag skriver som en efterbliven tonaring, seriost. Det aer "typ, ballt, sjukaste, fetaste, seriosaste" overallt, hela tiden. So jaakla tontigt, hahaha. Weirdly enough sa aer det val sa jag pratar, jag skriver som jag pratar i den haer bloggen. Det aer inget svenskauppsatssprak haer inte, bara en lang ocensurerad strom av tankar som gar i print. For att mina stackars foreldrar inte ska fa en ny och dalig uppfattning om sin son och for att ni andra ska orka lasa det jag skriver sa skall jag dock fran och med nu forsoka bettra mig. I'm a new person now.

Jag har inte lamnat turtoise (mitt hostel) annu. Naer jag skulle boka mitt rum for ytterligare en natt sa var det redan bokat och alla andra rum aer ocksa bokade. Fack! Hoppas verkligen att det finns nagot annat billigt hostel som har en bedd over for mig inatt.

Tankte bygga lite pa mina bicce idag sa skall bege mig mot gold's gym som jag sag pa 6th ave. igar. Laer vara svejndyrt. Ta mig over till bainbridge island med en ferry boat och ga runt lite bland lyxvillorna, bio kanske? Sen som John tipsade om, Macys. Gick forbi igar men pallade inte ga in. Idag ska jag daremot gora det. Inget Loui Vuitton John, sorry to disapoint you, men spreja gratis parfym pa mig sjalv I will xD Just det, det finns typ ett svensk community haer fick jag hora. Definetly gonna go there.

Ok, let's go!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ralph's ar bast, man maste ju ha bonuskortet dock, annars kan det bli dyyyrt! :)

Trader Joe's ar ju annars att rekommendera. Kop veggie-sticks, typ tusen ganger battre an chips och man kanner sig nyttig

2010-08-27 @ 23:51:14
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0