7 M&Ms senare...

Okej. Jag har 7 minuter o 20 sek. Det blir snabbt det haer.

Var i Portland, sjukt vart. Hangde med folk fran Green Tourtoise i Seattle. Jag har befriend:at en tysk tjej som heter Adrieanne sa hon och jag sticker till San Fran tillsammans. I Portland handlar det mesta om konst kanns det som, konst och svenska bilar. Alla korde banne mig volvo och saab. Ballt. Ialf, konst och mat.

Jag umgicks med Adrienne fran Frankfurt for det mesta. Stannade i 5 dagar. Traffade en tjej fran LA dessutom som har bil och kan visa mig runt LA naer jag val anlander dit. SJukt sweet! Jag traffade en annan backpacker, en engelsk kille vid namn Adam. Jakligt chill och trevlig kille. Han aer typ en Biologi/Science nord, enligt honom sjalv. Samtidigt aer han varsta skate:aren och han klaer sig definitivt som att han aer too cool for school liksom. GIllar det, sa jag har hang lite med honom ocksa. Han lanade mig boken Fear and loathing in Las Vegas. Las den gott folk!

Pa tal om bocker, I portland finns USA:s storsta independent bookstore! Ett helt kvarter tacker den typ. Himmelriket verkligen.

Nu inatt sa rideshare:ade jag till San Fran. 35 dollar for en 10 timmars fard istallet for 92 dollar med 22 timmars bussakande. Vart!. Helt sjukt random resa dock. Alltsa han som hade bilen...OMG. Det var 10 timmar av tjat. 10 timmars non stop talking. Det var jag och Jeff. Jeff hade oturen att aka Shotgun. 10 min och jag hade min mp3 pa 90 %. 20 sek kvar nu. Jag aer i san fran, sa jag det? HEJDQA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0