speedy sgpod

Wehey. Speedat inlägg nu, idag sticker jag till Meadville i Pennsylvania för att fira Halloween med Tom och Kevin som jag träffade i Seattle. Så jävla ballt rent ut sagt! Genuint halloweenfireri med genuina amerikaner, haha. Kevin o Tom är typ de skönaste amerikanerna jag träffat hittils dessutom så det lär bli överfett! Bor hos Tom från torsdag till måndag, drar sen vidare till Washington D.C! Woha!! Det ser jag verkligen fram emot, så mkt amerikansk politik jag läst om det senaste året, ska bli fett att få se vart allt sker IRL. Efter D.C i tre dagar (lite för lite, jag vet :()  tar jag ett flyg till Boston med avsikten att inlapa den härliga universitetsandan. Åh, blir typ pepp på plugg bara att tänka på det. LOL. Det ska bli fett, ska försöka gå på en öppen föreläsning på Harvard när jag är där! Stannar väl i 4 dagar eller något och beger mig sedan tillbaka till New Yok.

Älskar f.ö manhattan! Centralpark istället för rådhusparken o fifth avenue mot östra storgatan Höhö. Amazing.

Okej, måste typ sluta nu men måste bertta vad som hände igår. Helt sjukt. Ge mig en trisslott istället!
Igår stötte jag från ingenstans på Leo och hans flickvän mitt på en random gata på lower manhattan. Alltså, helt cpigt att vi går in i varandra så här. VI stöter helt randoml på varandra i L.A och nu IGEN i New York. Typ chockartat.

måste dra, hej då

Kommentarer
Postat av: Nomen Nescio

FASEN så kul för dig Johan! Att få komma in i genuina jenkarlivet o fira halloween, satan så coolt! Jag är verkligen genuint MEGAGLAD för de enorma erfarenheter du tillskansar dig över hela USA! Jag är IMPAD! Hur fasen har du RÅD?!?!?! Är min stora undran som på senare tid reagerat över att "shit, har han inte varit borta länge nu???" haha, HÄRLIGT! Du måste berätta allt en dag, ta bilder, skriv ut o sät ti album, jag vill så gärna höra! Du är välkommen till CPH så kan vi dricka the o snacka skit!!!! Tusen kramar o LEV LIVET där borta, FAN SÅ GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL HELT SJUKT!!!!! Jag tror mig kunna känna hur du känner det där borta av att uppleva allt, bara känslan av att vara i gemet - FAN SÅ HÄRLIGT!!!!!!

2010-10-28 @ 01:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0