Sondag

Ventar pa en snubbe som, om det vill sag val, har tre timmars jobb at mig. In that case sa kan jag bo haer utan att betala idag. Tradework grej som jag sag att de hade. Vill egentligen bege mig ut och helst till Seattle Museum of Art, men money calls typ.

Annars allt val, jag fick en bunke med pankakssmet spilld over mitt vanstra ben innan, no worries. Men det ger den oskona kanslan man hade naer man var liten och hade kissat pa sig. Man gar pa ett konstigt satt da. Just pa det sattet gar jag nu. 8 agg till frulle btw, kanns alltid win med buffe! Och de har varldens storsta skal med ananas haer ocksa! Fixade en adapter for min europeiska mobilladdare nu ocksa, skont, nu kan jag lyssna pa hur mycket RHCP jag vill och kan ta kort igen.

Jag har kommit underfund med hur man ska gora for att fa folk med sig och slippa ga pa excursions helt sjalv. Det finns tva smidigda satt. Man targetar the weird guy, for the weird guy aer formodligen ensam. Men det innebaer att man aer fast med the weird guy ett tag och han kanske aer weird pa ett trakigt sett. Som den haer killen fran vermont. Han var definitivt the weird guy, "I'm in to murders you know" och sa barattade han om alla dessa mord som begatts i Seattle. Annars sa kan det finnas andra som aer uppenbart ensamma, typ sadana som man ser anlender till hostelet sjalva. Tar man kontakt med dem och aer snell o trevlig o sedan helt enkelt fragar om de vill hanga med pa nagot pa morgondagen eller dagen sa ja, da vill de oftast det. Jag aer den just den typen. Jag staller pa allt. Hoho.

Igarkvall hangde jag med Greg och Dana ut pa en liten utflykt. Vi gick runt i ett omrade kallat capitol hill, vi gick till en park daer det fanns ett vattentorn med utsikt over downtown. Sen gick vi runt i ett creme de la creme omrade som lag typ i den haer parken. Synd att mobilen var urladdad. Ska tillbaka dit senare idag, Bruce Lee ligger tydligen begravd daer. Det aer coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0