Smells like teen spirit

Det aer tydligt haer hur unga manniskor soker sig till varandra och att folk in their upper twenties garna hanger pa. Naer man fragar "gamlingarna" om deras alder sa blir manga ofta lite generade och sager "oh, I'm old" o liknande. Jag vet inte, men det ger lite av en skolgardskansla ibland men daer en lag alder equals hogre status typ. Tvartom liksom.

Det regnar idag och formodligen aer kommande natt den sista jag spenderar i Seattle . Jag har sett det mesta nu kanns det som, dock inte akt ferryboats eller akt till Mt Rainier. Mt Rainier aer ett big ass fjall en timmes bilfaerd harifran men bil aer typ enda sattet att komma dit sa jag sket i det. Ferryboats aer billigt, men alla sa att det var trakigt sa jag tankte val att jag sparar sex dollar daer och stannar pa fastlandet istallet. Eftersom det regnar och det mesta redan aer gjort sa ska jag nog mest chilla idag. Ska ut med Kevin och hans polare (som jag inte minns namnet pa) och roama pa stan. Har last ut Scar Tissiue nu sa maste kopa en ny bok idag ocksa.

Jag tror jag har bestamt mig for vad jag vill ha for bok. Jag var pa Experience Music Project igar; ett musik museum. Det var coolt, det fanns massa att titta pa men sa hade de aven sakert 20-30 studios daer man kan kunde testa pa allt fran att DJa, lara sig keyboard, lara sig mixa, sjunga leadsing o massa annat. De hade ett stort rum, typ ett galleri tillagnat Jimmie Hendrix. Grymt intressant faktiskt och jag blev vaersta inspirerad sa nasta bok  blir en biofgrafi om denne man. Btw, det haer museet hade morten, finnen och Dennis alskat. Haha, det fanns sjukt mycket om gitarrer, bas, trummor o andra instrument. Jammingrooms o massa andra roliga grejer som de tre hade alskat :D

Okej. Hade fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0