Sweden, is that next to switzerland?

Datorerna haer suger verkligen. Man kan inte ladda upp foton, det hade varit sa mycket roligare med foton att visa. Till man kare bror Erik: Jag tanker inte "tanka" pa vad jag skriver bara for att mamma och pappa laser. Sa nu vet du.

Funny story, true story: Det jobbar en kille haer pa hostelet som jag sag forsta gangen i onsdags naer jag forst kom hit. Han satt vid disken och pratade brittisk engelska. Pa lordagen jobbade han igen och jag skulle checka in en andra gang efter den dyra hotellnatten. Han var ganska dryg, typ otalig och mer eller mindre otrevlig. Han visade mig upp till mitt rum o blabla, jag var inte otrevlig tillbaka utan typ tvartom sa pa 10 minuter andrade han installning. Sen naer jag gick ut till koket sa fragade jag honom om hans dialekt och vi borjade snacka. Jag insag typ dirr att den har killen var gay, alltsa jag markte det verkligen. Jaja, so what tankte jag, jag fortsatte som vanligt. Sa vi stod dar och fixade mat tillsammans, det var kul o vi fortsatte att snacka och han borjade typ droppa hintar om att han var gay, typ som om att jag skulle hinta tillbaka om jag ocksa var det. Jag fattade det men jag kan ju inte direkt saga: And yeah, btw, I'm not gay. Alltsa det gor man ju inte :P Haha eller? Ja for som sa manga andra sa misstog han min trevlighet for flirtighet. Det hander liksom fan jamt. Och ja, jag markte det med, men da kanner jag att det blir sa jakla dumt om man verkligen visar tillbaka att man verkligen inte aer gay. Som om man typ blir radd, jag blev ju liksom inte radd for honom. Sa jag
"spelade dum" och undvek verkligen att visa nagat tillbaka, inte skicka ivag nagon signal som han kanske kunde misstolka.

Senare pa kvallen sa meddelar front desk att Matt fragade om jag ville hanga med o se pa bio pa kvallen. Jag visste att han och hans pappa skulle ga och att de skulle se inception. Och jag hade sett fram sa jakla mycket mot den filmen och har verkligen velat se den. Sa jag kunde inte saga nej, haha + att jag inte hade nagat annat for mig den kvallen liksom. Det kandes lite bad eftersom han verkligen hoppades pa nagot sa jag tankte skriva i ett sms att "jag gar garna pa bio, men jag aer inte gay, bara sa du vet" men gjorde det ando inte. Sa han bjod mig pa biljetten o allt. 11 dollar kostade den! Daligt samvete from hell typ. Sa det var jag, matt, matts pappa och James (James jobbar ocksa i front desk och man ser att han aer gay fran typ 100 meters avstand). Vi satter oss i en row, men sen flyttar James o pappan upp 5 rader, "better spots", Yeah right. LOL. Asbra film, nargongen kille bredvid, men jag behovde inte latsas att jag var sjukt inne i filmen for det var jag sa jag typ ignorerade stackarn hela filmen. Naer den sedan slutat och jag aer tillbaka pa hostelet sa far jag sms:et "dad told me, all I have to say is: lol! don't think joe plays for our team!" Jag typ dog. Hans pappa var jakligt ball o trevlig mot mig dessutom. Jaja, sa jag typ bad om ursakt hoppades att han inte blev for disapointed o blabla.

Det slutar inte haer dock. Under dagen naer jag rengjorde alla de haer badrummen sa kommer en mexikansk snubbbe fram o fragar hur laget aer, rakt fran ingenstans. Han aer kass pa pa engelska btw, han fragade mig vad jag skulle gora pa kvallen o hur lange jag hade bott haer o massa annat. Det var komiskt for jag stod inne i det haer badrummet inne i duschen och lutar mig typ, valdigt sexigt hoho, o den haer mexikanen typ klaer av mig med sin blick. Right; Han aer gay kunde jag konstatera efter typ 1 minut. Sen pa kvallen, efter bion, sa ska han ga och kopa vin o fragade om jag ville hanga med, yeah sure. Det var nice med en promenad for jag at typ 1 kilo kottfars naer det serverades tacobuffe. Den haer gangen sa jag ratt ut: Im not gay Sergio, just so you know. Han ba: What? You think I gay?...Jag ba...pretty much, yeah. Yeah, youre right sager han och firar av ett brett b'o'gigt leende. Haha. Vi gick o snackade om hans laggning, om mexico, om sverige o blabla.

Jag var trott satan naer jag kom hem men gick ando o satte mig haer vid datorn. La mig sedan forsent ytterligare en natt :S

"I'm not flirting, it's called being nice!" Typ varldens basta facebookgrupp. Sa sant som det aer sagt. Men jag lar vael fa leva med det haer antar jag. Comes with free movie tickets iallafall xD


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men Johan! haha du lär dig av dina misstag, det är lika bra att säga det rakt ut. från början! det har jag också fått erfara den här veckan. barnvaktandet blev ett dygn kortare eftersom självaste Micael planerat det väl, att komma hem sent på torsdagskvällen då sonen sov. han kom hem med en flaska vin (fast han redan hade ett hemma) och erbjöd mig lite försiktigt. det gick bra, tills han tog min hand och sa "jag tycker du är fin.. jättefin.." :O:O jag skulle tackat nej från början. men va fan, man kan ju inte gå runt och tro illa om ALLA människor, bara för att man råkat ut något en annan gång. Puss och kram och lycka till !

2010-08-31 @ 20:42:44
Postat av: Svärdet från kax

hahaha! Finns det inga hetero dudes I us eller!? Skönt hursomhelst gott att höra att det finns sällskap åt dig ;)

2010-09-01 @ 19:55:55
Postat av: Blåtunge-ellen såklart!

Men hallåååå!!! Jag fattar precis vad du menar ZZzzzzzzzzzz det händer ju mig ALLTID fast med kilar som tror jag flirtar för att jag är glad och trevlig. Vem fn vil vara en bitterfitta eg? SUCK! Man får ta det onda med det goda och reda ut begreppen ibland haha, sjukt kul historia där och sms.et sen HAHAHA JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!! KRAM! (Nej, jag är heller int gay - ELLER intresserad på det viset ;)

2010-10-22 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0