England + north carolina + south carolina + arkansas + france + spain + sweden + washington.....

Haha alltsa, ah, det aer sa oerhort kul det haer. Jag sitter runt ett bord med de mest otippade och kanstiga manniskorna ever. En eskortflicka, en dollarmiljonaer, skate:ers, studenter, en red neck..osv. Hur hamnade jag haer, den tanken har poppat upp 10 ggr ikvall. Det aer kul dock, jag aer trott, men det aer kul.

Jag at precis pop tarts. Pop tarts finns inte i sverige men erkann att ni hort om det innan?! :D
Samma sak med jaywalking, det har man ocksa hort talas om men har ingen aning om vad det innebaer (eller det kanske bara jag som aer obildad). Jaywalking aer att ga mot rod gubbe fyi. Man laer sig valdigt mkt av att vara pa resande fot. Jag har varit haer snart sex dagar och det har gatt fort men det kanns dock som att onsdag forra veckan var a loong time ago.

Jag inser att det aer laett att bli tjock i det haer landet. Min diet bestar av agg, peanutbutter/jam sandwitches och nu ikvall chips och pop tarts. Imorgon ska jag aeta gronsaker!

Shit, folk aer verkligen i gasen. De klockan aer 1:30 AM och nu ska vi dra o kopa ol. Typ alla i loungen aer med.

C ya!

Kommentarer
Postat av: sanna

Peanutbutter JELLY sandwich! :D::D livet.

och poptarts. det känns typ att man äter ungefär något som skulle motsvara att doppa en smörklump i socker och kakao. (om du åt chocolatefudge-varianten?)

2010-09-04 @ 01:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0